Sivut

lauantai 27. helmikuuta 2010

Rikon blogihiljaisuuden

Blogissa on ollu nyt hiljaista, koska mä yritän valmistua. Valmista taitaa onneksi tulla pian, ja mulla on harvinaisen vapaa viikonloppu (ohjelmassa toistaiseksi pelkästään sunnuntain aamuvuoro, siivous, asuntohakemus, Synopin tilintarkastusta...). Neulomaankaan en ole viimeisen kuukauden aikana juuri ehtinyt, mutta päätin asettaa helmikuun tavoiteeksi sen, että pidän mahdollisimman montaa omaa neuletta päälläni (joku töissä kehtasi väittää, että mä aina neulon kaikkea, mutten ikinä pidä mitään päällä. pah). Ainakin seuraavat ovat olleet käytössä: Revontuli, Vohveli, Laminaria, sininen jakku, harmaa mikälie, vihreä bolero, toinen vihreä bolero, sinivihreä kalapipo, raidallinen liivi ja varmaan jotain muutakin :)

Tarkoitus oli osallistua Ravelympicsiin, josta löytyy selostus esimerkiksi täältä. Kaiken kiireen keskellä se on kuitenkin jäänyt pahasti väliin. Ehkä ensi kerralla sitten. Olen mä jotain kuitenkin saanut aikaan. Ystävänpäivälahjaksi Englantiin lähti tällaiset, siellä on kuulemma kylmä. Lanka on laatikon pohjalta, varmaan Austermann Steppiä ja Nallea ja käsineet on neulottu onteloneuleena. Ohje löytyi ihan ikiomasta päästä. Lisäksi tekeillä on huivi vaaleanpunaisesta Cascade Yarnsin Alpaca Lace -langasta, siinä menee vielä hetki...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti